Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε. – Κ.Τ.Π. Μ.Α.Ε.

ΕΡΓΑ

Σύμβουλος Τεχνικής Υποστήριξης (ΣΤΥ) για το ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ και το Δίκτυο Δημοσίου Τομέα (ΔΔΤ)

KTP ERGA HEADER 1
ktp photo 11
ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης – Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ)
ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης – Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ)
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
2.094.300,00 € (ΠΛΕΟΝ ΦΠΑ)
ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
3 Νοεμβρίου 2021
Πηγη Χρηματοδοτησης
ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ
BANNER ΜΔΤ ΕΤΠΑ 14 20 scaled
ΕΣΠΑ Ε.Π "ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ" - ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΕΤΠΑ)
Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ)
Ποιο είναι το αντικείμενο του έργου;

Το Έργο του Συμβούλου Τεχνικής Υποστήριξης αποτελεί στην ουσία ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για την ενίσχυση της επάρκειας του Σχήματος Διοίκησης του συνολικού Έργου ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ, στην κατεύθυνση της αποτελεσματικής σε όρους ποιότητας, χρόνου και κόστους διαχείρισης, παρακολούθησης και παραλαβής του. Η στόχευση του Έργου του Συμβούλου Τεχνικής Υποστήριξης είναι η αποτελεσματική λειτουργία ενός Μηχανισμού Διαχείρισης και Παρακολούθησης (Project Management Office) του Έργου ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ (δηλαδή τόσο του κυρίως έργου όσο και όλων των άλλων έργων που υλοποιούνται για την οριζόντια υποστήριξη του), μέσω της στελέχωσής του με το κατάλληλο προσωπικό σε όρους εξειδίκευσης αλλά και ποσοτικής επάρκειας.

Στο παραπάνω πλαίσιο, ο Σύμβουλος Τεχνικής Υποστήριξης θα παρέχει δύο βασικές κατηγορίες υπηρεσιών έτσι ώστε να αντιμετωπίζεται ολιστικά η υποστήριξη της Αναθέτουσας Αρχής και του Κύριου του Έργου αλλά και του συνολικού Σχήματος Διοίκησης του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ, σε θέματα διαχειριστικά, τεχνολογικά, επιχειρησιακά κλπ. που αφορούν το συνολικό κύκλο διαχείρισης και παρακολούθησης του, συμπεριλαμβανομένου και του βασικού σχεδιασμού της συνέχειας του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ μετά την ολοκλήρωση των επιμέρους Υποέργων του. Με αυτήν την έννοια, η βασικότερη διάσταση των υπηρεσιών που θα παράσχει ο Σύμβουλος Τεχνικής Υποστήριξης είναι η κατάλληλη στελέχωση της Ομάδας Έργου και η λειτουργία της με μέθοδο οργάνωσης που θα εξασφαλίζει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων συντονιστικού, επιχειρησιακού, τεχνολογικού, οικονομικού, διαχειριστικού χαρακτήρα κ.α, που μπορούν να προκύψουν κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του Έργου ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ.

 

Ποιοι είναι οι στόχοι έργου;

Οι βασικοί στόχοι οι οποίοι επιδιώκονται στο Δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ είναι:

  • Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς ανοικτού δικτύου του Δημοσίου Τομέα, βασισμένο σε προηγμένες δικτυακές τεχνολογίες που θα προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες
    τηλεπικοινωνιών στους δημόσιους φορείς.
  • Η παροχή βασικών διαδικτυακών υπηρεσιών (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τηλεδιάσκεψη, φιλοξενία ιστοσελίδων κλπ), προηγμένων δικτυακών υπηρεσιών ασφαλείας και υπηρεσιών
    φωνής και εικόνας στους φορείς και κατά συνέπεια η βελτίωση της λειτουργίας τους.
  • H εξασφάλιση της απαιτούμενης δικτυακής υποδομής για έργα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
  • Η εξασφάλιση ηλεκτρονικής διαλειτουργικότητας μεταξύ των δημοσίων υπηρεσιών για γρήγορη και ασφαλή ανταλλαγή πληροφοριών.
  • Η ενοποιημένη εξυπηρέτηση των πολιτών, με αυτοματοποιημένα και φιλικά προς το χρήστη συστήματα πληροφόρησης και διεκπεραίωσης συναλλαγών με το Δημόσιο.
  • Ο εξ ορθολογισμός και η αξιολόγηση των αναγκών των Δημοσίων Φορέων για υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
  • Η μείωση του κόστους τηλεπικοινωνιών του κράτους και η δημιουργία οικονομιών κλίμακας μέσω της άθροισης της ζήτησης για συναφείς υπηρεσίες στο Ελληνικό Δημόσιο.

 

Ποια είναι τα οφέλη του έργου;

Τα αναμενόμενα αποτελέσματα από την υλοποίηση του έργου «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ» συνοψίζονται στα
εξής:

  • Η δημιουργία ενός κρατικού δικτύου τηλεπικοινωνιών, ειδικά για το Δημόσιο Τομέα.
  • Η δημιουργία ενός «ευρυζωνικού περιβάλλοντος» για όλους τους δημόσιους φορείς και η άρση του «ψηφιακού αποκλεισμού» που υφίστανται σήμερα.
  • Η παροχή αναβαθμισμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών στους φορείς και ο εκσυγχρονισμός της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης.
  • Η μείωση της γραφειοκρατίας στο Ελληνικό Δημόσιο.
  • Η ηλεκτρονική επικοινωνία, διαλειτουργικότητα και συνεργασία δημοσίων υπηρεσιών.
  • Η αποτελεσματικότερη και πιο ευέλικτη συνεργασία των Φορέων της Δημόσιας Διοίκησης μέσω υπηρεσιών όπως η τηλεδιάσκεψη, η τηλεσυνεργασία, αλλά και η υπηρεσία απομακρυσμένης πρόσβασης.
  • Η αναβάθμιση του περιβάλλοντος εργασίας των δημοσίων υπαλλήλων.
  • Η δημιουργία μιας «ψηφιακής κουλτούρας» στα στελέχη του ελληνικού Δημόσιου Τομέα
  • Η ευκολότερη και ταχύτερη επικοινωνία του πολίτη και η εξυπηρέτησή του από τις Δημόσιες Υπηρεσίες.
  • Η αναβαθμισμένη παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες, μέσω αυτοματοποιημένων και φιλικών προς το χρήστη συστημάτων πληροφόρησης και διεκπεραίωσης συναλλαγών.
  • Η μείωση του «ψηφιακού χάσματος» στο πλαίσιο της εθνικής και ευρωπαϊκής ψηφιακής στρατηγικής.
  • Η αξιοποίηση από το Δημόσιο των επενδύσεων του σε τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών.
  • Η εξοικονόμηση πόρων για το Ελληνικό Δημόσιο, μέσω της επιδιωκόμενης «άθροισης της ζήτησης».
Ημερολόγιο Καταληκτικών Ημερομηνιών
Πρόσφατα Έργα
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER



Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά. Επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα που μας χορηγείτε με την παρούσα φόρμα μόνο για το σκοπό της αποστολής ενημερώσεων αναφορικά με τα εταιρικά νέα και τις εκδηλώσεις που υλοποιεί η ΚτΠ Μ.Α.Ε. Μετά την υποβολή της αίτησης εγγραφής, θα σας αποσταλεί e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής σας στο Newsletter της ΚτΠ Μ.Α.Ε. Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή από τον κατάλογο παραληπτών του Newsletter της ΚτΠ Μ.Α.Ε., μέσω της επιλογής «απεγγραφή/unsubscribe» που θα περιλαμβάνεται σε όλα τα σχετικά ενημερωτικά μηνύματα που θα λαμβάνετε, ή αποστέλλοντας σχετικό μήνυμα (e-mail) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου newsletter@ktpae.gr Τυχόν ανάκληση της συγκατάθεσής σας δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων που έλαβε χώρα πριν την ανάκληση.