Ποιο είναι το αντικείμενο του έργου;
Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή υπηρεσιών για όλη τη διάρκεια της δράσης «Τουρισμός για όλους» με σκοπό την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης δικαιούχων (HelpDesk) σε δύο (2) επίπεδα:
α) Γραφείο Υποστήριξης 1ου επιπέδου (help desk) και
β) Γραφείο Υποστήριξης 2ου επιπέδου (back office), καθώς και Σύνταξη Πλάνου Εφαρμογής για την παροχή των παραπάνω υπηρεσιών.
Στο αντικείμενο του παρόντος Έργου εντάσσονται υπηρεσίες για συγκεκριμένη χρονική περίοδο με σκοπό:
- Tη Λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης 1ου επιπέδου (help desk). Αφορά στη λειτουργία του Help Desk του Προγράμματος, το οποίο θα υποστηρίζει σε πρώτο επίπεδο τους δικαιούχους παρέχοντας πληροφορίες, επιλύοντας προβλήματα και απαντώντας ερωτήματα. Το Γραφείο υποστήριξης 1ου επιπέδου θα συνδέεται/συνεργάζεται με το back-office για την υποστήριξη απάντηση πιο σύνθετων ερωτημάτων.
Το Γραφείο Υποστήριξης πρώτου επιπέδου θα πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένα πρότυπα και διαδικασίες και κατ’ ελάχιστον θα πρέπει:
- να έχει τα χαρακτηριστικά επαγγελματικού call center διαθέτοντας φυσικούς agents, να έχει ικανότητα inbound & outbound επικοινωνίας, να παρέχει δυνατότητα καταγραφής και παρακολούθησης μεμονωμένων υποθέσεων/cases που θα πρέπει να προωθηθούν στα Όργανα του Προγράμματος, να αξιοποιεί τόσο ηλεκτρονικά κανάλια όσο και τηλεφωνική επικοινωνία,
- να αποκρίνεται εγκαίρως στα αιτήματα υποστήριξης των δικαιούχων με βάση την κρισιμότητα του κάθε αιτήματος,
- να παρέχει πλήρη στοιχεία σχετικά με τον όγκο των επικοινωνιών, των υποθέσεων και των αντίστοιχων χρόνων απόκρισης και να είναι σε θέση να αποστέλλει σε περιοδική βάση τυποποιημένες αναφορές που θα περιλαμβάνουν συμφωνημένες πληροφορίες/KPIs. Διακήρυξη Ηλεκτρονικού Ανοικτού Κάτω των Ορίων Διαγωνισμού για το Έργο «Υπηρεσίες γραφείου υποστήριξης δικαιούχων (Help-Desk) για το Πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2024»» Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε. 72 – 86 – τη Λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης 2ου επιπέδου (back-office). Αφορά στη λειτουργία back office πλαισιωμένου με άτομα που θα πρέπει να έχουν πλήρη γνώση του αντικειμένου και των διαδικασιών και να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες όλων των εμπλεκομένων. Στο πλαίσιο αυτό μπορεί να περιλαμβάνονται, ενδεικτικά, οι ακόλουθες εργασίες: υποστήριξη σε ερωτήματα και ζητήματα προερχόμενα από το help desk (escalation).
- υποστήριξη σε ερωτήματα και ζητήματα που λαμβάνει η Αναθέτουσα Αρχή. – τη Σύνταξη Πλάνου Εφαρμογής στο οποίο θα περιλαμβάνονται κατ’ ελάχιστον η στελέχωση και λειτουργία των Γραφείων Υποστήριξης, το χρονικό διάστημα παροχής των σχετικών υπηρεσιών, η μεθοδολογία και ο τρόπος οργάνωσης των Γραφείων Υποστήριξης 1ου και 2ου επιπέδου, καθώς και οι διαδικασίες της μεταξύ τους επικοινωνίας.