Ποιο είναι το αντικείμενο του έργου;
Το υποσύστημα ατομικών λογαριασμών, δομικό στοιχείο της πλατφόρμας myTEKA, λειτουργεί σήμερα παρέχοντας στους ασφαλισμένους προσωποποιημένη πληροφόρηση που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα στοιχεία των μηνιαίων εισφορών που παρακρατούνται από τους ασφαλισμένους μέσω του e-ΕΦΚΑ με το οποίο υπάρχει σχετική διαλειτουργικότητα για την ανταλλαγή στοιχείων, προς επένδυση σε Επενδυτικά Κεφάλαια (Funds).
Αντικείμενο του παρόντος είναι η άμεση επέκταση της πλατφόρμας myTEKA με σκοπό την προσθήκη ενός Υποσυστήματος Επενδυτικής Ιστορίας με βασική λειτουργικότητα αυτή που περιγράφεται στο παρόν, καθώς και ενός Υποσυστήματος Επικοινωνίας (Mail Center), προκειμένου να γίνει το σύστημα επαρκές, λειτουργικό και ικανό να εξυπηρετήσει τις επιχειρησιακές ανάγκες του ΤΕΚΑ, μέχρι την πλήρη μηχανογραφική κάλυψη του Ταμείου.
Τα υποσυστήματα αυτά αναλύονται ως εξής:
Α. Υποσύστημα Επενδυτικής Ιστορίας [Investments]
- Α.1. Βασικές Απαιτήσεις, Παράμετροι & Παραδοχές Υποσυστήματος
- Α.2. Δημιουργία Επενδυτικής Ιστορίας – Επενδυτική Λειτουργία
- Α.3. Δημιουργία Διεπαφής Εξωτερικών Χρηστών (Ασφαλισμένων)
- Α.4. Δημιουργία Διεπαφής Εσωτερικών Χρηστών
Β. Υποσύστημα Επικοινωνίας (Mail Center)
- Β.1 Προσωπική θυρίδα του Χρήστη
Ποιος είναι ο σκοπός και οι στόχοι του έργου;
Σκοπός της σύμβασης είναι η υποστήριξη της αναβάθμισης των υπηρεσιών του ΤΕΚΑ και η επέκταση της παρεχόμενης λειτουργικότητας της υφιστάμενης πλατφόρμας myTEKA, μέσω πρωτευόντως της προσθήκης της δυνατότητας διαχείρισης της επένδυσης κάθε ασφαλιζόμενου σε έναν κατ’ αρχήν περιορισμένο αριθμό Επενδυτικών Κεφαλαίων (Funds) και την παρακολούθηση της Επενδυτικής Ιστορίας αυτού. Επιπλέον, μέσω του Υποσυστήματος Επικοινωνίας που πρόκειται να υλοποιηθεί, σκοπός είναι η παροχή δυνατότητας στους διαχειριστές της πλατφόρμας, να μπορούν να στείλουν μαζικά emails ή/και SMS στους ασφαλισμένους του Ταμείου. Θα δίνεται η δυνατότητα αποστολής παραμετροποιημένων μηνυμάτων από τους εσωτερικούς χρήστες του ΤΕΚΑ προς τους ασφαλισμένους, βάσει συγκεκριμένων τυποποιημένων μηνυμάτων (templates) με στόχο μία προσωποποιημένη επικοινωνία, για συγκεκριμένες ανάγκες / περιπτώσεις χρήσεων (use cases). Το Υποσύστημα Επικοινωνίας (mail center) θα αφορά μόνο ασφαλισμένους και όχι εργοδότες.
Ποια είναι τα οφέλη από την υλοποίηση του έργου;
Τα οφέλη από την υλοποίηση του έργου είναι σημαντικά αφού θα εμπλουτιστεί επιχειρησιακά το ΤΕΚΑ με νέα εργαλεία, παρέχοντας πρόσθετες δυνατότητες στους ασφαλισμένους και οικοδομώντας μια παραγωγικότερη και αποδοτικότερη μορφή επικοινωνίας με αυτούς, με χρήση της τεχνολογίας.