Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε. – Κ.Τ.Π. Μ.Α.Ε.

ΕΡΓΑ

Ψηφιακός Μετασχηματισμός Τηλεματική και Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου ΟΣΕΘ

KTP ERGA HEADER 1
ktp oseth
ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ)
ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ ΑΕ)
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
31.451.612,90 € (ΠΛΕΟΝ Φ.Π.Α.)
Πηγη Χρηματοδοτησης
Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ)
Αντικείμενο του Έργου

Αντικείμενο του έργου είναι ο πλήρης ψηφιακός εκσυγχρονισμός του Φορέα Λειτουργίας (ΟΣΕΘ), κατά τα πρότυπα καλών πρακτικών άλλων συγκοινωνιακών φορέων στην Ευρώπη.

Τι δράσεις περιλαμβάνει το Έργο;

Οι  δράσεις του Έργου αφορούν τα εξής:

  • Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα τηλεματικής και πληροφόρησης επιβατών, το οποίο θα βασίζεται στις πλέον πρόσφατες τεχνολογίες και πρότυπα υλοποίησης.
  • Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα αυτοματοποιημένης συλλογής κομίστρου, το οποίο θα βασίζεται σε ηλεκτρονικά εισιτήρια (έξυπνες κάρτες και mobile εφαρμογές) και θα συμβάλλει στην αποϋλοποίηση των εισιτηρίων, στην εύκολη διαχείρισή τους και στην μείωση της εισιτηριοδιαφυγής.
  • Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα προγραμματισμού και βελτιστοποίησης δρομολογίων και υπηρεσιών, το οποίο θα εξασφαλίζει τον βέλτιστο προγραμματισμό των δρομολογίων και υπηρεσιών, λαμβάνοντας υπόψη του τόσο την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού όσο και τη μείωση του κόστους λειτουργίας του φορέα.
  • Ολοκληρωμένο σύστημα ψηφιακής διαχείρισης εγγράφων και ροής εργασιών με ψηφιακές υπογραφές με πλήρη ψηφιακή αποτύπωση εσωτερικών λειτουργιών και διοικητικών διαδικασιών.
  • Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων για το σύνολο του Φορέα Λειτουργίας και σύστημα διαχείρισης προσωπικού.
  • Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αμαξοστασίου.
  • Ολοκληρωμένο σύστημα ψηφιακής διαχείρισης αιτημάτων επιβατικού κοινού και παραπόνων με διασύνδεση στις διαδικασίες εσωτερικής λειτουργίας του Οργανισμού.
  • Ανάπτυξη Διαδικτυακής Πύλης και εφαρμογών για έξυπνες συσκευές.
  • Δημιουργία Κέντρου Επιχειρήσεων με πλήρη αποτύπωση σε πραγματικό χρόνο των στοιχείων και των ροών, μέσα από τον οποίο θα λαμβάνονται οι κρίσιμες αποφάσεις.
  • Ολοκληρωμένο πληροφορικό σύστημα διαχείρισης καυσίμου.
  • Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα Επιχειρηματικής Ευφυίας (BI).
  • Σχετικός εξοπλισμός όπως περιγράφεται αναλυτικά στις τεχνικές προδιαγραφές για την λειτουργία των ανωτέρω περιγραφόμενων συστημάτων και εφαρμογών.
  • Υπηρεσίες εκπαίδευσης όπως περιγράφονται.
  • Υπηρεσίες υποστήριξης όπως περιγράφονται.
  • Περίοδος εγγύησης έργου όπως περιγράφεται.
  • Δράσεις δημοσιότητας έργου και ενημέρωσης επιβατικού κοινού
Ποιος είναι ο στόχος του;

Το παρόν έργο στοχεύει στα ακόλουθα:

  • βελτίωση της εσωτερικής οργάνωσης και λειτουργίας,
  • εξοικονόμηση Κόστους,
  • συγκέντρωση και εκμετάλλευση των δεδομένων του επιβατικού κοινού,
  • καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.

Στη βάση εκπλήρωσης των παραπάνω στόχων, θα υλοποιηθεί μία σειρά από υποσυστήματα που θα παραδοθούν διασυνδεδεμένα προκειμένου να μπορούν να λειτουργούν ως ένα ενοποιημένο σύστημα. Ενδεικτικά, το τελικό ολοκληρωμένο σύστημα θα παρέχει οφέλη όπως:

  • Ολοκληρωμένη πληροφόρηση του επιβατικού κοινού,
  • Καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών μεσω της χρήσης καρτών και αγοράς εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου,
  • Βελτίωση της εκτέλεσης των δρομολογίων του Φορέα Λειτουργίας και ταχύτερη επιβίβαση των επιβατών,
  • Μείωση των λειτουργικών εξόδων του Φορέα Λειτουργίας και
  • Μείωση την εισιτηριοδιαφυγής και αύξησης των εσόδων του Φορέα Λειτουργίας.
Γιατί είναι σημαντικό το έργο και ποια τα οφέλη από την υλοποίησή του;

Επιχειρησιακό επίπεδο

Με την εισαγωγή του Ηλεκτρονικού εισιτηρίου παρέχεται ευελιξία στον καθορισμό και τροποποίηση της εμπορικής πολιτικής κομίστρου (π.χ ζωτικό σύστημα χρέωσης κομίστρου) του Φορέα Λειτουργίας, άμεση διοικητική πληροφόρηση για πορεία εσόδων και επιβατικών ροών.

Για τον πολίτη απλοποιείται και ψηφιοποιείται πλήρως η διαδικασία επαναφόρτισης ή/και επέκτασης διάρκειας χρήσης των μηνιαίων καρτών και παρέχονται πολλαπλές δυνατότητες επιλογής κομίστρου στην ίδια κάρτα (πχ ημερήσιο εισιτήριο, εισιτήριο αεροδρομίου)

Με την εισαγωγή της Τηλεματικής & της Πληροφόρησης Επιβατών, βελτιώνεται η εικόνα του Φορέα απέναντι στον πολίτη με την παροχή  έγκυρης & σε πραγματικό χρόνο πληροφόρησης  για τις υπηρεσίες του προς το επιβατικό κοινό, μέσω mobile εφαρμογών στο κινητό του χρήστη.

Επιπλέον, παρέχεται στον Φορέα η δυνατότητα να  συλλέγει & να επεξεργάζεται δυναμικά δεδομένα κίνησης των οχημάτων του συμβάλλοντας σε αποφάσεις για την βελτίωση των επιχειρησιακών λειτουργιών του.

Οικονομικό επίπεδο

Με την κατάργηση του χάρτινου εισιτήριου και των Μηνιαίων Καρτών  και την εισαγωγή έξυπνων καρτών και ψηφιακών μέσων πληρωμής μειώνονται σημαντικά τα φαινόμενα εισιτηριοδαφυγής, περιορίζεται η χρήση/διακίνηση μετρητών και γίνεται πιο αποδοτικός ο λογιστικός έλεγχος στην διαχείριση & απόδοση εσόδων.

Επιπλέον, προβλέπεται δραματική μείωση του κόστους για προμήθεια μέσων κομίστρου , καθώς τα έξυπνα εισιτήρια & κάρτες  επαναχρησιμοποιούνται μέσω επαναφόρτισης τους με νέα κόμιστρα.

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER



Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά. Επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα που μας χορηγείτε με την παρούσα φόρμα μόνο για το σκοπό της αποστολής ενημερώσεων αναφορικά με τα εταιρικά νέα και τις εκδηλώσεις που υλοποιεί η ΚτΠ Μ.Α.Ε. Μετά την υποβολή της αίτησης εγγραφής, θα σας αποσταλεί e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής σας στο Newsletter της ΚτΠ Μ.Α.Ε. Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή από τον κατάλογο παραληπτών του Newsletter της ΚτΠ Μ.Α.Ε., μέσω της επιλογής «απεγγραφή/unsubscribe» που θα περιλαμβάνεται σε όλα τα σχετικά ενημερωτικά μηνύματα που θα λαμβάνετε, ή αποστέλλοντας σχετικό μήνυμα (e-mail) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου newsletter@ktpae.gr Τυχόν ανάκληση της συγκατάθεσής σας δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων που έλαβε χώρα πριν την ανάκληση.