Συνοπτική περιγραφή του προγράμματος «Υποστηρικτικά μέτρα των νέων ηλικίας δεκαοκτώ (18) και δεκαεννέα (19) ετών» (“Youth Pass”)»
Αντικείμενο του έργου «YOUTH PASS» αποτελεί η παροχή οικονομικής διευκόλυνσης, από τον κρατικό προϋπολογισμό, σε νέους δεκαοκτώ (18) και δεκαεννέα (19) ετών, με τη μορφή ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, για την πραγματοποίηση αγορών ή τη λήψη υπηρεσιών από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς του πολιτισμού, του τουρισμού και των μεταφορών. Η εν λόγω οικονομική διευκόλυνση ορίζεται στο ποσό των εκατόν πενήντα (150) ευρώ και παρέχεται από το έτος 2023 και εξής, όπως ορίζεται στην παρ. 1 του αρ. 47 του Ν. 5045/2023.
Ως Δικαιούχοι της οικονομικής διευκόλυνσης είναι φυσικά πρόσωπα, φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας που έχουν συμπληρώσει το δέκατο όγδοο (18ο) ή δέκατο ένατο (19ο) έτος ηλικίας τους εντός του προηγούμενου από την αίτηση έτους, ενώ δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό (20ο) και πέρα έτος της ηλικίας τους εντός του προηγούμενου από την αίτηση έτους.
Η οικονομική διευκόλυνση πιστώνεται στον δικαιούχο, από την «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε.» (ΚτΠ Μ.Α.Ε.) μέσω ειδικής εφαρμογής της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης που δημιουργείται από την ΚτΠ Μ.Α.Ε., σε ψηφιακή χρεωστική κάρτα, που εκδίδεται ειδικά για τον σκοπό αυτόν από πιστωτικό ίδρυμα ή χρηματοπιστωτικό οργανισμό, κατά την έννοια των παρ. 2 και 3 του άρθρου 3 του ν. 4557/2018 (Α 139).
Ποιο είναι το αντικείμενο του έργου;
Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή υπηρεσιών δημοσιότητας για τη χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης από τον κρατικό προϋπολογισμό με σκοπό την κάλυψη μέρους του αυξημένου κόστους των νοικοκυριών λόγω της σημαντικής αύξησης του δείκτη τιμών καταναλωτή (YOUTH PASS).
Στο πλαίσιο της σύμβασης ο Ανάδοχος:
Α) Θα καταρτίσει Πλάνο Εφαρμογής των δράσεων δημοσιότητας, το οποίο θα περιλαμβάνει τη σύνθεση των επιμέρους δράσεων δημοσιότητας (ενέργειες ενημέρωσης του κοινού/πολιτών για τη δράση) και την κοστολόγησή τους. Επισημαίνεται ότι για τις δράσεις δημοσιότητας του πλάνου εφαρμογής που δεν θα επιλεγούν τελικά προς υλοποίηση, θα γίνει αντίστοιχη απομείωση του οικονομικού αντικειμένου σύμφωνα με την αναλυτική κοστολόγηση για τις συγκεκριμένες δράσεις. Το πλάνο θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται και να καλύπτει τις ανάγκες υποστήριξης/δημοσιότητας που θα προκύψουν από τον αναλυτικό σχεδιασμό της δράσης. Για το λόγο αυτό, ο Ανάδοχος θα πρέπει πριν τη σύνταξη του πλάνου να λάβει υπόψη το μοντέλο διαχείρισης όπως θα του παραδοθεί από την Αναθέτουσα Aρχή.
Το πλάνο εφαρμογής των δράσεων του Έργου μπορεί να επικαιροποιείται με βάση τις ανάγκες του έργου όπως αυτές δυναμικά εξελίσσονται.
Β) Θα υλοποιήσει τις δράσεις δημοσιότητας που θα οριστικοποιηθούν στο πλαίσιο του πλάνου εφαρμογής.
Γ) Θα υλοποιήσει έρευνα πεδίου η οποία θα στοχεύει στην αξιολόγηση τόσο με ποσοτικά, όσο και με ποιοτικά κριτήρια στην μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας. Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια θα αξιοποιηθούν τα ψηφιακά εργαλεία Search Engine Optimization & Google Analytics, τόσο για την παραμετροποίηση της διασποράς του μηνύματος με γεωγραφικά και όχι μόνο χαρακτηριστικά, όσο και για τη real time μέτρηση της αποτελεσματικότητας.