Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε. – Κ.Τ.Π. Μ.Α.Ε.

ΕΡΓΑ

Υπηρεσίες γραφείου υποστήριξης δικαιούχων (Help Desk) για το Πρόγραμμα «Οικονομική ενίσχυση για τη διενέργεια πράξεων προληπτικής οδοντιατρικής φροντίδας σε παιδιά ηλικίας έξι έως δώδεκα (6-12) ετών (Dentist PASS) 

KTP ERGA HEADER 1
dentist pass
ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Υπουργείο Υγείας
ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Υπουργείο Υγείας
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
212.900,00 € (ΠΛΕΟΝ Φ.Π.Α.)
ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
20 Απριλίου 2023
Πηγη Χρηματοδοτησης
ΚΤΠ Ελλάδα 2.0 banner
ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ «ΕΛΛΑΔΑ 2.0»
Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ)
Ποιο είναι το αντικείμενο του έργου;

Αντικείμενο του Έργου, είναι η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης δικαιούχων (Help Desk) για την Οικονομική ενίσχυση για τη διενέργεια πράξεων προληπτικής οδοντιατρικής φροντίδας σε παιδιά ηλικίας έξι έως δώδεκα (6-12) ετών (DENTIST PASS), στο πλαίσιο του έργου «Υλοποίηση Εθνικού Προγράμματος Πρόληψης της Δημόσιας Υγείας «Σπύρος Δοξιάδης»» (κωδικός Δράσης 16783), του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0, που χρηματοδοτείται σύμφωνα με το «Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0.».

Αναλυτικότερα, αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης δικαιούχων (Help Desk) για όλη τη διάρκεια της δράσης DENTIST PASS με σκοπό την υποστήριξη δικαιούχων (Help Desk) σε δύο (2) επίπεδα:

α) Γραφείο Υποστήριξης 1ου επιπέδου (help desk) και β) Γραφείο Υποστήριξης 2ου επιπέδου (back–office), καθώς και Σύνταξη Πλάνου Εφαρμογής για την παροχή των παραπάνω υπηρεσιών.

Το Γραφείο Υποστήριξης πρώτου επιπέδου (help desk) θα πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένα πρότυπα και διαδικασίες και κατ’ ελάχιστον θα πρέπει:

να έχει τα χαρακτηριστικά επαγγελματικού call center διαθέτοντας φυσικούς agents, να έχει ικανότητα inbound & outbound επικοινωνίας, να παρέχει δυνατότητα καταγραφής και παρακολούθησης μεμονωμένων υποθέσεων/cases που θα πρέπει να προωθηθούν στα Όργανα του Προγράμματος, να αξιοποιεί τόσο ηλεκτρονικά κανάλια όσο και τηλεφωνική επικοινωνία,
να αποκρίνεται εγκαίρως στα αιτήματα υποστήριξης των δικαιούχων με βάση την κρισιμότητα του κάθε αιτήματος,
να παρέχει πλήρη στοιχεία σχετικά με τον όγκο των επικοινωνιών, των υποθέσεων και των αντίστοιχων χρόνων απόκρισης και να είναι σε θέση να αποστέλλει σε περιοδική βάση τυποποιημένες αναφορές που θα περιλαμβάνουν συμφωνημένες πληροφορίες/KPIs.

Η Λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης 2ου επιπέδου (back–office). Αφορά στη λειτουργία back office πλαισιωμένου με άτομα που θα πρέπει να έχουν πλήρη γνώση του αντικειμένου και των διαδικασιών και να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες όλων των εμπλεκομένων.

Στο πλαίσιο αυτό μπορεί να περιλαμβάνονται, ενδεικτικά, οι ακόλουθες εργασίες:

  • υποστήριξη σε ερωτήματα και ζητήματα προερχόμενα από το help desk (escalation)
  • υποστήριξη σε ερωτήματα και ζητήματα που λαμβάνει η Αναθέτουσα Αρχή
Ποιος είναι ο στόχος του έργου;

Το Πρόγραμμα έχει ως στόχο τη βελτιστοποίηση της ποιότητας της προληπτικής οδοντιατρικής με ομάδα στόχο τα παιδιά ηλικίας 6-12 ετών και την εμπέδωση της φιλοσοφίας της προληπτικής οδοντιατρικής και της ενημέρωσης γονέων και παιδιών για την ανάγκη της επιμελούς φροντίδας της στοματικής κοιλότητας, ώστε τα τελευταία να μεγαλώσουν χωρίς οδοντιατρικά προβλήματα.

Ποιοι είναι οι ωφελούμενοι του έργου;

Ωφελούμενοι της ενίσχυσης είναι τα παιδιά που έχουν γεννηθεί κατά τα ημερολογιακά έτη 2011 έως και 2016, διαμένουν νόμιμα στην ελληνική επικράτεια και διαθέτουν Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), είτε Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ).

Η ενίσχυση λαμβάνεται, για λογαριασμό του παιδιού, από ενήλικο φυσικό πρόσωπο το οποίο ασκεί (μεμονωμένα ή από κοινού) την επιμέλεια ή επιτροπεία του παιδιού. Το φυσικό αυτό πρόσωπο, στο οποίο πιστώνεται το ποσό της ενίσχυσης, νοείται και ως ο Δικαιούχος της ενίσχυσης.

Κάθε δικαιούχος του προγράμματος λαμβάνει μία ψηφιακή χρεωστική κάρτα (pass) ύψους 40 € ανά ωφελούμενο παιδί που πληροί τα κριτήρια επιλεξιμότητας. Κάθε χρεωστική κάρτα μπορεί να καλύψει το σύνολο του κόστους των προβλεπόμενων υπηρεσιών οδοντιατρικής φροντίδας μέχρι του άνω ποσού. Το χρηματικό ποσό δύναται να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τα δικαιούμενα πρόσωπα για την πραγματοποίηση πράξεων προληπτικής οδοντιατρικής φροντίδας στο ωφελούμενο τέκνο και δεν είναι επιτρεπτή οποιαδήποτε μεταφορά σε τρίτο πρόσωπο εκτός των ανωτέρω ή η ανάληψή του. Η οικονομική ενίσχυση πιστώνεται στον δικαιούχο, από την «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε.» (ΚτΠ Μ.Α.Ε.) σε ψηφιακή χρεωστική κάρτα (pass), που εκδίδεται ειδικά για τον σκοπό αυτόν από πιστωτικό ίδρυμα ή χρηματοπιστωτικό οργανισμό, κατά την έννοια των παρ. 2 και 3 του άρθρου 3 του ν. 4557/2018 (Α` 139), αντίστοιχα.

Ημερολόγιο Καταληκτικών Ημερομηνιών
Πρόσφατα Έργα
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER



Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά. Επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα που μας χορηγείτε με την παρούσα φόρμα μόνο για το σκοπό της αποστολής ενημερώσεων αναφορικά με τα εταιρικά νέα και τις εκδηλώσεις που υλοποιεί η ΚτΠ Μ.Α.Ε. Μετά την υποβολή της αίτησης εγγραφής, θα σας αποσταλεί e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής σας στο Newsletter της ΚτΠ Μ.Α.Ε. Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή από τον κατάλογο παραληπτών του Newsletter της ΚτΠ Μ.Α.Ε., μέσω της επιλογής «απεγγραφή/unsubscribe» που θα περιλαμβάνεται σε όλα τα σχετικά ενημερωτικά μηνύματα που θα λαμβάνετε, ή αποστέλλοντας σχετικό μήνυμα (e-mail) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου newsletter@ktpae.gr Τυχόν ανάκληση της συγκατάθεσής σας δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων που έλαβε χώρα πριν την ανάκληση.