Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε. – Κ.Τ.Π. Μ.Α.Ε.

ΕΡΓΑ

Υπηρεσίες υλοποίησης και υποστήριξης της παραγωγικής λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας αυτοματοποιημένων ερωτοαπαντήσεων για την υποβοήθηση της επικοινωνίας των πολιτών για τις ανάγκες του Προγράμματος «Χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης με σκοπό την κάλυψη μέρους του αυξημένου κόστους αγορών ειδών διατροφής λόγω της σημαντικής αύξησης του δείκτη τιμών (MARKET PASS) 

KTP ERGA HEADER 1
Κοινωνία της Πληροφορίας
ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
61.750,00 € (ΠΛΕΟΝ Φ.Π.Α.)
ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
15 Μαρτίου 2023
Πηγη Χρηματοδοτησης
Τακτικός Προϋπολογισμός
Ποιο είναι το αντικείμενο του έργου;

Αντικείμενο του έργου είναι η δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμας αυτοματοποιημένων ερωτοαπαντήσεων για την υποβοήθηση της επικοινωνίας των πολιτών για τις ανάγκες της δράσης «Χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης με σκοπό την κάλυψη μέρους του αυξημένου κόστους αγορών ειδών διατροφής λόγω της σημαντικής αύξησης του δείκτη τιμών (MARKET PASS)». Συγκεκριμένα, ο ανάδοχος θα δημιουργήσει ένα λογισμικό σύστημα αυτοματοποιημένων ερωτοαπαντήσεων, το οποίο θα αποτελεί ένα πρόγραμμα ψηφιακού διαλόγου, θα βασίζεται σε στατιστικά μοντέλα Μηχανικής Εκμάθησης, θα υποστηρίξει σύγχρονους αλγόριθμους Μηχανικής Εκμάθησης (Machine Learning), καθώς και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing). Επιπρόσθετα, μέσω κατάλληλου διαχειριστικού περιβάλλοντος, ο διαχειριστής μέσω γραφικού περιβάλλοντος θα μπορεί να εξάγει στατιστικά χρήσης του ψηφιακού βοηθού (chatbot).

Τα chatbots έρχονται να δημιουργήσουν ακόμα ένα κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και των Φορέων, επιπρόσθετο σε υφιστάμενα παραδοσιακά κανάλια, όπως είναι το τηλεφωνικό κέντρο, αυτοματοποιημένες φωνητικές πύλες, ιστοσελίδες, ticketing συστήματα, κ.λπ. Βασικό τους πλεονέκτημα είναι ότι μπορούν να είναι αρκετά έξυπνα, προσομοιάζουν συνομιλία με άνθρωπο, είναι ήδη “εγκαταστημένα” στα κινητά των χρηστών καθώς τρέχουν πάνω από υφιστάμενα λογισμικά γραπτής επικοινωνίας, όπως είναι το facebook, το messenger, μπορούν να θυμούνται δεδομένα, επιλογές και προτιμήσεις και θα μπορούν στο μέλλον να εκτελούν εγχρήματες συναλλαγές. Όλα αυτά από ένα ενιαίο περιβάλλον σε φυσική γλώσσα, το οποίο μάλιστα ήδη υπάρχει στα κινητά των χρηστών. Τα chatbots μπορούν να λειτουργούν ως εναλλακτικό μέσο εξυπηρέτησης για τους πολίτες και τους εν γένει συναλλασσόμενους με έναν οργανισμό.

ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
Δεν υπάρχουν σχετικά έγγραφα
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Ημερολόγιο Καταληκτικών Ημερομηνιών
Πρόσφατα Έργα
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER



Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά. Επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα που μας χορηγείτε με την παρούσα φόρμα μόνο για το σκοπό της αποστολής ενημερώσεων αναφορικά με τα εταιρικά νέα και τις εκδηλώσεις που υλοποιεί η ΚτΠ Μ.Α.Ε. Μετά την υποβολή της αίτησης εγγραφής, θα σας αποσταλεί e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής σας στο Newsletter της ΚτΠ Μ.Α.Ε. Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή από τον κατάλογο παραληπτών του Newsletter της ΚτΠ Μ.Α.Ε., μέσω της επιλογής «απεγγραφή/unsubscribe» που θα περιλαμβάνεται σε όλα τα σχετικά ενημερωτικά μηνύματα που θα λαμβάνετε, ή αποστέλλοντας σχετικό μήνυμα (e-mail) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου newsletter@ktpae.gr Τυχόν ανάκληση της συγκατάθεσής σας δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων που έλαβε χώρα πριν την ανάκληση.