Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε. – Κ.Τ.Π. Μ.Α.Ε.

ΕΡΓΑ

«Υπηρεσίες υλοποίησης και υποστήριξης της παραγωγικής λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας αυτοματοποιημένων ερωτοαπαντήσεων για την υποβοήθηση της επικοινωνίας των πολιτών για τις ανάγκες του Προγράμματος «Τουρισμός για όλους 2024»» 

KTP ERGA HEADER 1
Κοινωνία της Πληροφορίας Τουρισμός για Όλους
ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Υπουργείο Τουρισμού
ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Υπουργείο Τουρισμού
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
62.500,00 € (ΠΛΕΟΝ Φ.Π.Α.)
ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
28 Φεβρουαρίου 2024
Πηγη Χρηματοδοτησης
Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης μέσω του Ειδικού Προγράμματος Αντιμετώπισης Έκτακτων Αναγκών και συγκεκριμένα από μεταφορά πιστώσεων από το Έργο «Τουρισμός για όλους 2022-2025»
Ποιο είναι το αντικείμενο του έργου;

Αντικείμενο του έργου είναι η δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμας αυτοματοποιημένων ερωτοαπαντήσεων για την υποβοήθηση της επικοινωνίας των πολίτων για τις ανάγκες του Προγράμματος «Τουρισμός για όλους 2024».

Συγκεκριμένα, ο ανάδοχος θα δημιουργήσει ένα λογισμικό σύστημα αυτοματοποιημένων ερωτοαπαντήσεων (απεριόριστος ο αριθμός και σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες και τις υποδείξεις της Αναθέτουσας Αρχής), το οποίο θα αποτελεί ένα πρόγραμμα ψηφιακού διαλόγου, θα βασίζεται σε στατιστικά μοντέλα Μηχανικής εκμάθησης, θα υποστηρίξει σύγχρονους αλγόριθμους Μηχανικής Εκμάθησης (Machine Learning) καθώς και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing). Επιπρόσθετα, μέσω κατάλληλου διαχειριστικού περιβάλλοντος, ο διαχειριστής μέσω γραφικού περιβάλλοντος θα μπορεί να εξάγει στατιστικά χρήσης του ψηφιακού βοηθού (chatbot).

Τα chatbots έρχονται να δημιουργήσουν ακόμα ένα κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και των φορέων, επιπρόσθετο σε υφιστάμενα παραδοσιακά κανάλια, όπως είναι το τηλεφωνικό κέντρο, αυτοματοποιημένες φωνητικές πύλες, ιστοσελίδες, ticketing συστήματα κλπ. Βασικό τους πλεονέκτημα είναι ότι μπορούν να είναι αρκετά έξυπνα, προσομοιάζουν συνομιλία με άνθρωπο, είναι ήδη “εγκαταστημένα” στα κινητά των χρηστών καθώς τρέχουν πάνω από υφιστάμενα λογισμικά γραπτής επικοινωνίας (π.χ. facebook, messenger) μπορούν να θυμούνται δεδομένα, επιλογές και προτιμήσεις και θα μπορούν στο μέλλον να εκτελούν εγχρήματες συναλλαγές. Όλα αυτά από ένα ενιαίο περιβάλλον σε φυσική γλώσσα, το οποίο μάλιστα ήδη υπάρχει στα κινητά των χρηστών. Τα chatbots μπορούν να λειτουργούν ως εναλλακτικό μέσο εξυπηρέτησης για τους πολίτες και τους εν γένει συναλλασσόμενους με έναν οργανισμό.

Ημερολόγιο Καταληκτικών Ημερομηνιών
Πρόσφατα Έργα
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER



Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά. Επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα που μας χορηγείτε με την παρούσα φόρμα μόνο για το σκοπό της αποστολής ενημερώσεων αναφορικά με τα εταιρικά νέα και τις εκδηλώσεις που υλοποιεί η ΚτΠ Μ.Α.Ε. Μετά την υποβολή της αίτησης εγγραφής, θα σας αποσταλεί e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής σας στο Newsletter της ΚτΠ Μ.Α.Ε. Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή από τον κατάλογο παραληπτών του Newsletter της ΚτΠ Μ.Α.Ε., μέσω της επιλογής «απεγγραφή/unsubscribe» που θα περιλαμβάνεται σε όλα τα σχετικά ενημερωτικά μηνύματα που θα λαμβάνετε, ή αποστέλλοντας σχετικό μήνυμα (e-mail) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου newsletter@ktpae.gr Τυχόν ανάκληση της συγκατάθεσής σας δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων που έλαβε χώρα πριν την ανάκληση.